25 d’abril 2009

2 mesos




Doncs avui no anava a escriure res seriosament, però ara m'acabo d'adonar que avui dia 25 d'Abril, queden només 2 mesos perquè comenci la nostra gran aventura en terres yanquis!

Si si, sembla molt lluny però només són 2 mesos.

A 2 mesos vista, estarem a la capital de món, New York City! Probablement haurem anat cap al nostre "hotel" amb un dels cabs* grocs tot atravessant el Brooklyn Bridge, traient el cap per la finestra per tal de respirar l'aire pur de NY. O bé estarem passejant per Times Square a plena nit amb les ulleres de sol per evitar enlluernar-nos, fent la migdiada al Central Park...

No sé quina d'aquestes coses estarem fent d'aquí dos mesos, però el que si sé és que estarem a New York. USA here we come!
--> Nona <--
*taxis

5 comentaris:

francesc ha dit...

Jajajaja, ja fa molt de temps que està en marxa aquest blog i encar no m'havia enterat, això no pot ser!!!
Me l'apunto a la meva lista de blocs a visitar periòdicament i prometo a deixar-hi comentaris, jajaajajaj Així no us perdrem de vista durant aquest mes, xD
Weno doncs res, que cada cop s'acosta més la data del viatge, espero que estigueu molt animades i us ho passeu molt bé.

X cert, a la foto principal falta un avestruç! jejejeje

Núria, Anna i Nona ha dit...

Francesco!!
Si, si, molt ben fet!! Visita-ho freqüentment pequè això en molt poc temps tindrà una activitat frenètica! ;p

Mmm, bé la foto... si clar amb 3 avestruços seria genial... però bé també mola no amb 2? ;p

Nona

BibiPare ha dit...

http://www.flightstats.com/go/FlightTracker/flightTracker.do?guid=34b64945a69b9cac:77262c21:122187a4304:-5452

control dels vols...

Anònim ha dit...

hola niona!

t'enviem aquest massatge pq vegis que estem 'al loro'.
Aneu amb cuidadu sobre tot avui que és el dia de l'orgull gai i hi deu haver una gentada de collons de mico o de mica, segons es miri.

TAFANERA ha dit...

M'apunto el blog i així, fent el tafaner, em faré la idea que jo també faig el viatge, però sense haver de patir per si arribo massa d'hora a l'hostel i encara tinc la panxa plena...
I aposto per l'Anna, pel que fa al xiclet? Sí?