30 de juny 2009

29/06/09 (NYC)

hola!
Avui, despres d'esmorzar les cosetes bones que vam anar a comprar ahir al super de columbus st. hem agafat el metro i directes cap a la liberty island (amb un ferry tipus golondrines del port de Bcn)!! wenu, que podriem explicar-vos... es tal i com us la imagineu! no s'hi podia pujar pero wenu hem fet algunes fotillos guais tant de l'estatua com de l'"sky line" que ja us esnsenyarem pq, com ja hem dit molts cops, la Nuria i jo no tenim cable (som aixi de "panolis").
En aquesta excursio ens portaven tb a Ellis island, que es on arribaven els immigrans que volien anar a NY i alla els hi donaven pas, o no...
Avui ens hem tornat a torrar una miqueta del sol, si comparem els brassos (no hi ha c trencada) amb la panxa... UUFF!! som guiris totals!
Despres, quan hem tornat a la city, hem anat a veure tot lo de la ZonaZero, Wall st, la borsa, etc... i finalment, despres de passar per la Gran Central Terminal (si recordeu els de la uni, es on es va gravar aquell video de Sonrisas y lagrimas que ens va passar un dia la Nona) hem anat pujant per la 5th ave fins a arribar qui on som ara, a l'Apple Store de la 5th ave.
No sabem que mes farem ara pero wenu, ja us ho explicarem... potser nirem a treure el nas a Time's Square de nit?? i sino ja ho ferem un altre dia, que encara ens en queden i els nostres peus ara mateix demanen un descans (com cada dia a questa hora...)

Res mes de moment,
molts petonets!

Anna i Nuria

7 comentaris:

zeger depoorter ha dit...

Hola DOC... L'Agustí i la Francesca ja deuen haver arribat a Escòcia. Una mica amoïnats pel tema de la conducció per l'esquerra. Porten TomTom i no crec que es perdin. Ahir en Josep Maria es va fer una mica de mal a la cama amb la moto (va intentar que no caigués al fallar el cavallet) però estarà en condicions de conduir. Et mantindré al dia, i al mateix temps us vaig seguint....

Anònim ha dit...

neneeeeeees!!! kom mola!! mencanta llegi el k neu fen, em feu una enveja... tot i k x aki jo tb mu paxo b, no es pot comparar... :P

nona la teva familia sembla mol maka x la foto!!!

espero k us u paxeu encara mes b i continueu informantnos...

mols petoneeeeeeeeeets

Laura Company Ardila

Núria, Anna i Nona ha dit...

Jajajajaj es ben be que si no em teniu a mi perque us cuidi... aix! Aixo que us vaig dir que quan hi vaug anar jo... em vaig ben cremar! :p

Mmm llavors, pel que fa a Grand Central Station, el video de "Sonrisas y Lagrimas" que us vaig passar no es la de NYC, sino d'Ambers... pero son molt semblants! Jo tambe em vaig confondre.

Vau provar de fer lo de parlar d'una punta a l'altra, com a la uni? Funciona?

Molts petons! Fins aviat!! :p


Nona

Anònim ha dit...

HOLA NURIETA!!

de Pau:

merci pl missatge el dia del meu sant! veig que tot va genial pr NYcity!

Digueu-me quin dia sereu a Washington pq he parlat mb una amiga meva pq us porti de festa! el que passa és que el dia 4 serà va a un casament por lo tanto... I si no us ve de gust... no digueu res i ja sta.

L'ali i jo seguim liats mb el projecte!!!! em moriré!!! esto es un infierno!!!! el dia 13 s'acosta massa ràpid.

Una abraçada molt molt forta a totes tres!

Cuideu a la nurieta!

pau.

ah! núria: l'oriolet està molt tris t i s'està replantejant algunes coses des que fa uns dies va descobrir que el mag lari és gai... Parla amb ell... Pobret... com ho deu estar passant.

Anònim ha dit...

Nenes,

Que bé que us ho passu, oi? No deixeu d'explicar-nos el que feu i de penjar-hi fotos. És molt guai anar seguint el viatge.

Petons,

Anna Grau

Núria, Anna i Nona ha dit...

Hola Pauet!
Serem a Washington els dies 4 i 5. Marxem el 6 al mati!! per tant podem quedar amb la teva amiga el dia 5! pero si a ella no li va be don't worry!
Molta sort amb el projecte, anims k d'aqui res ja sereu arquitectes!!!!!!!

Nuria

pd: ja parlare amb l'Oriol......

Núria, Anna i Nona ha dit...

ei Zeger!! gracies per informar!
espero que tot vagi molt be per palamos!
aqui tot be!!!!

petons,
nuria