01 de juliol 2009

Jamestown i King Dominion

Ahir, en Bob i la MaryAnn em van portar a la primer assentament britanic que ha perdurat al llarg del temps. Es un lloc molt interessant... on pots veure els barcos amb els que van fer la travessia de l'Atlantic!

Aquest es un dels vaixells que va fer la travessia, amb quasi 100 persones abord.






Aqui van conviure (si es pot dir conviure... van tenir moments de pau i moments de conflictes) els indis Powhatan i els colonitzadors anglesos. Aqui es on la Pocahontas (filla del cap Powhatan) va coneixer i es va casar amb en John Smith!






Bob, MaryAnn i jo a l'entrada de Jamestown
Avui, en Frank, la Mary Ann (la filla d'en Frank, que te 7 anys) i jo em anat a un parc d'atraccions que es diu Kings Dominion. Es un parc bastant gran que te un parc d'atraccions i tambe un parc aquatic! Ha sigut molt i molt divertit... quasi em "mato" dues vegades pero. La primera, al parc aquatic, que quasi surto disparada del pneumatic... culpa meva que no m'estava agafant. La segona, al parc d'atraccions, quan en Frank i jo em pujat a una muntanya russa, la mes llarga de tot EUA. Quan els treballadors han passat a revisar que tothom estes ben cordat... jo no ho estava! Sort que passen a comprovar persona a persona perque sino... hagues sortit disparada ja que es com un Dragon Kahn.


La Mary Ann i jo a la noria



La meva atraccio preferia ha sigut una de les del parc d'atraccions en les que et mullen amb aigua... be, mes ben dit, seria l'equivalent a un bany perque em sortit ben empapats! A la barca anavem nosaltres 3 i dos nois anglesos... quin riure, un dels dos portava el mobil a la butxaca dels pantalons... i quan li em dit que es mullaria, se la tret i la portat a la ma, quasi li cau a l'aigua... Ha sigut molt divertit! El mobil, igual que nosaltres, s'ha ben mullat, i no se si s'haura salvat.



Jo (ho se, el burro l'ultim pero va per ordre d'esquerra a dreta!), la Mary Ann i en Frank despres de l'atraccio que ens ha deixat xops.


Ara una foto que m'agradaria no haver de publicar... pero... es certa! I molt molesta!
Aixo es la meva cama esquerra amb el seu, com ho diriem, infinit nombre de picades de mosquit. Si, aixi es com em van donar la benvinguda els mosquits de Virginia! I aixo nomes es la cama esquerra... la dreta tambe te unes quantes, per no dir bastantes, picades. El meu canell, bracos (no hi ha c trencada al teclat)...
Ah, que ja me n'oblidava... i se que un dia mes sense resoldre el misteri, seria un dia mes de neguit i una altra nit d'insomni. La que va seure damunt d'un xiclet, va ser una servidora, es a dir, la Nona... tot i les elevades probabilitats que tenia la Nuria pel seu curriculum! Bueno s'ha de dir que ella va estar a punt de seure-hi damunt, pero al final, em va cedir el lloc i em va tocar a mi! Be, la gracia hagues estat penjar una foto de jo fregant els texans per treure el xiclet... pero m'he oblidat de tirar-me una foto...
Molts petons per tots, seguiu deixant-nos comentaris, ens agrada molt!
L'aventura continua!!

6 comentaris:

Patri ha dit...

M'encanta!

Francesc Ripoll ha dit...

Ei!!!!

Pel que es veu us ho esteu passant de conya eh? jejejeje

Aquest blog està traient fum!!! Feia dies que no m'hi connectava i ja hi havia un piló de posts!! Això és fantàstic pq ens enterem al mateix moment del que esteu fent i lo de les fotos és perfecte perquè és com si nosaltres també hi fossim!!!!
Igual que a la Patri, a mi també m'encanta!!!!
Seguiu així, que així estem al corrent i fem el viatge pels EUA junt amb vosaltres!!!!

Jajajajaj, per lo del xiclet jo també ho hauria apostat tot per la Núria, como no!!!

Ah, i la Grand Central Station també és per on s'intenten escapar els animals de Madagascar, jajajajaaj!!!! Si heu vist la peli és una escena molt divertida, amb la iaia i tal... jajajaajja

Weno, continueu disfrutant moltíssim, tant com pogueu, i visitant moltes coses. I continueu explicant experiències que és molt divertit, jajaja, i els catalans no ens volem perdre res!!!!

Un petonàs a cada una!!

Anònim ha dit...

Noneta!!!! po k es això!! jajaj la teva cama fa porrrrrr juas veig k ets pitjor k jo i tot amb els moskits....

Primer cop k comento po no primer cop k visito...molt xulo el blog! casi casi és com estar fent el vaitge amb tant de detallet...

va cuideu-vos molt i disfruteu!

ptooooooo desd bcn (estem a 30 graus i son les 10 de la nit...no se ni on posar-me, xd)

Per cert sóc la Núria jejej

Anònim ha dit...

uala nona... kina cama... fa por!!! malegro k us u paxeu tan be!!

mols petoneeeeeeeets

Elena Bonet ha dit...

Hola Nona! jo i les tecnologies no som gaire amics, ja sabeu que em costa entendre'm amb el facebook i ara... ara el teu blog! Joder quin frustre! En fin! No m'ho he llegit tot, evidentment, però si el del teu parc d'atraccions! Q guay! Però és l'únic que has fet separada de les colegues? Quan t'hi ajuntes?

Disfruta molt!!
Elena

Núria, Anna i Nona ha dit...

Francesc, si es molt bona l'escena de "Madagascar" a la Grand Central Station.

Nurieta!! Doncs molt mal fet, s'ha de comentar sempre... sino com se que has vingut eh? A mes, que a nosaltres els que ens agrada es saber coses d'aqui... (es a dir, ca nostra!). Jajajja sort que no estic a BCN! Aqui fa caloreta, pero es soportable! Intenta no quedar xafada a les aceres...

Elena! Ooooooooh ma fet molta ilu el teu comentari, i que la MaryAnn em dones petons de part teva!! Als moments que en Jofre et deixi, vine a llegir i a deixar-nos comentaris, aixi et farem aprendre amb les noves tecnologies!! :p
Molts petons tambe per tu, pero mes per en Jofre! Felicita'l de part meva pel mes!

Ah, per cert, no patiu, la meva cama esta millor. Ara es la meva esquena i els hombros que estan ben vermells perque tonta de mi no em vaig posar crema perque estava nuvol...

Petons per tots!

Nona