14 de juliol 2009

VISITANT SAN FRANCISCO

Ahir va tornar a ser un dia d'esport, vam llogar bicicletes. La nostra ruta amb bici per San Francisco va comensar al Golden Gate Park, i des d'alla vam anar seguint la costa del Pacific, des d'on teniem unes vistes molt maques del Golden Gate. Pero les vistes boniques requereixen un cert esfors i sacrifici, unes pujades bastant esgotadores! Pero som valentes i ho vam superar!

Despres d'unes quantes hores de tour, arribem al l'entrada del pont, i el vam atravessar pel carril bici que hi ha a un dels costat. Quina fred pero que feia, passava un vent gelat que despentinava moltissim. Durant tot el dia no vam parar de tirar fotos al pont, el tenim fotografiat practicament en els seus 360 graus.

Amb tot aixo, quan estavem a l'altre costat del Golden Gate, vam pensar que ja seria hora d'anar buscant un lloc per dinar, basicament perque ja eren 2 de 4 i nosaltres no ens n'haviem adonat. Pero trobar un lloc no va ser facil perque estavem en una zona amb pocs restaurants i no vam dinar fins a quarts de 6 amb la companyia dels americans sopant.

Un cop amb la panxa plena, vam continuar resseguint la costa fins a Fisherman's Wharf. La zona de port vell molt maca, amb moltes parades que et preparen el peix per menjar alla davant, moltes botigues de souvenirs i molta gent passajant. Alla tambe hi ha lleons marins! Quina gracia... els vam estar observant una estona!

Ahir va fer molta fred durant tot el dia, tanta que fins hi tot entravem a les botigues de souvenirs en busca d'alguna cosa, estil polar, que ens abrigues! Al final no ens ho vam comprar, vam aguantar el fred estoicament, pero vam prendre la ferma decisio que no ens tornaria a passar, i que avui ens emportariem mes roba d'abric.

El lloguer de les bicicletes era de 24 hores, aixi que vam tornar amb les bicis cap al nostre hostel, pero estavem tan cansades que vam anar amb bus. Els busos de San Francisco ja estan equipats per portar bicicletes, hi ha un porta-bicis a la part de davant del bus, pero nomes te capacitat per dues... aixi que una va pujar a dalt al bus amb nosaltres. El millor de tot va ser quan vam arribar al hostel, que vam demanar a on podiem guardar les bicis i ens van dir que les podiem pujar a l'habitacio (es mixta de 6 persones i prou gran), aixi que ascensor i bicis amunt.

Tornant al hostel amb les bicis al bus

Quan vam arribar a l'habitacio no podiem parar de riure pensant la cara que els quedaria als nostres companys australians (dos nois molt simpatics), pero no hi eren en aquell moment. Pero quan van arribar, entre la taja que portaven i el panorama de l'habotacio, la festeta va durar fins les 2 de la matinada, amb concert de guitarra (alias banjo) que ens va dedicar en Ben (un dels australians)!

Amb la indumentaria dels australians: guitarra (alias banjo) i bat de cricket.

Avui, ens ha costat aixecar-nos! Un cop esmorzardes i havent tornat les bicis, ha comensat la ruta del dia, pero aquesta vegada a peu. La primera parada a estat a Alamo Park, des d'on es veuen les tipiques cases que surten a "Padres Forzosos".

Llavors hem continuat direccio al City Hall, l'Opera... i hem dinat a un restaurant vegetaria una mica peculiar. Estava al barri de negocis de la ciutat, pero a dins es respirava molta tranquilitat. Tot el local pintat de color blau cel, tots els treballadors vestits a l'estil budista... Era bastant xocant el contrast.

I a continuacio Chinatown. La veritat es que no hi ha res especial a explicar, un altre Chinatown. Ple de botiguetes, els cartells en xines...

Despres hem anat cap a Union Square, l'equivalent a Passeig de Gracia i Portal de l'Angel de Barcelona. Hem anat de bortiga en botiga, i totes ens hem firat!

L'Anna sopant el plat tipic: spaguetti with meatballs

Dema continuarem visitant mes cosetes!
Comenteu-nos!

Fins aviat!

Unknown ha dit...

Em sembla que San Francisco us està agradant molt.
...i quina gràcia això de les bicis a l'habitació, ja sembla tunisia, ke entravem les motos al menjador o a la cuina dels hotels.
Ja tinc ganes de veure fotos de totes tres amb el cotxe en ruta cap a LA, que ha de ser brutal!
Ah per cert, escric desde el meu nou iphone!!!...així ke ara si ke estaré encara més en contacte.
No us tornaré a dir que contineu disfrutant al màxim, perquè em sembla que ja no us ho podeu passar millor, així ke petunets!!!

BibiPare ha dit...

Quina enveja... el fret, aqui una calor enganxosa, 28° 30° 70 - 80% d'humitat.

Per cert, i a "Alcatraz" (The Rock),hi anireu si hi ha lloc?

Heu anat a "gay village"? (Castro crec que se'n diu).

Anna si continues amb els "spaguetti with meatballs" potser si que millor que continueu amb bici, puja i baixa, montanya amunt, montanya avall.

Núria, Anna i Nona ha dit...

doncs si, ens ho estem passant super be, pero no nomes a SF eh, a tot arreu! i tb tenim moooltes ganes de fer la rutilla!

que guai lo de l'iphone, aixi no tornare tant caregada de US!!

A Alcatraz no hi anirem pas, ja se'ns comensa a tirar el temps a sobre, jajaja, volem fer moooltes coses i creiem que d'Alcatraz podem prescindir...

AHH, i el Gay village si que es Castro, esta al costat del nostre barri i de moment encara el tenim pendent, pero wenu, una volteta per alla segur que la fem...

wenu, i per lo del meatballs... ara a disfrutar, i en tot cas ja farem un pensament quan tornem!!!

ptons

Anna

Unknown ha dit...

Hola, wapes!

M'agraden les fotos que publiqueu; m'agraden molt! I també els vostres comentaris. Ja veieu que jo, els dies laborables segueixo fidelment el viatge des del despatx. Els caps de setmana ja us faig una mica el salt.
M'esteu fent entrar unes ganes d'anar a San Francisco!

No us estigueu de res: Carpe diem!