03 de juliol 2009

penultim dia a NYC!

Ahir vam anar a Harlem, barri dels negres i latinos, on es fan les "peleas callejeras" de les pelis i les misses de gospel... es molt autentic tot! ahh, i a la nit vam anar a Times's Square: im-pressionant!! (i l'Anna, alias Maria, va fer un amic!!!!! ens agradaria posar la foto d'ells dos pero us haureu d'esperar uns dies!!! un home genial que encara la deu estar esperant alla pq volia que avui hi tornes!!!)
Realment a qui li agradaria penjar la foto es a la Nuria, no a l'Anna...

Total, que avui hem anat d'excursio a Coney Island i Brighton Beach, que correspon a Little Russia.
A Coney Isand hi ha un parc d'atraccions molt famos, wenu, de fet es com una fira de les que es monten i es desmonten pero que esta sempre alla posada, al passeig de mar! Pero es molt xaxi, es el tipic parc d'atraccions que es dibuixa a tots els contes i als dibuixos animats tipus Teo, Simpsons, etc... encara es fa lo de la mujer barbuda, la rata gigante, la mujer sin cabeza aun viva...
I wenu, com hem dit esta just davant de la platjeta, aixi que hem aprofitat per anar a sucar els peus a l'Atlantic!!! Era una platja molt gran i guai, amb molts de socorristes! i tambe hi havia el tipic moll de fusta de la peli de Tiburon o de Vigilantes de la playa...

Ahh, i quina rabia, quan ja estavem cansades d'estar alla i haviem decidit anar a jeure a Central Park, hem agafat el metro, i la super sorpresa que ens hem trobat al sortir del Subway ha estat un super xafec (be, tampoc ens ha sorpres massa, pq quasi cada dia ens en fa un)

De moment creiem que res mes, d'aqui dos dies ja ens trobarem amb la Nona i ja penjarem fotos!

Anna i Nuria
(aneu comentant que mola molt)

3 comentaris:

Anna ha dit...

Anna, estic intrigadíssima amb això de l'àlies i l'amic... Pengeu la foto de seguida i expliqueu això de l'àlies, sisplau.
Fa dies que no comenteu res dels menjars; que esmorzeu a l'americana: ous ferrats i patates fregides amb pela i tot?
Aquí fa una calor que no es pot aguantar i ni un petit xàfec per anar refrescant... Quan marxeu i cap a on aneu?
Anna

Núria, Anna i Nona ha dit...

Tranquilitat! Dema ens trobarem les 3 un altre cop... i jo tinc els cables, aixi que penjarem la foto de les noves amistats de l'Anna, alis Maria. Jejejeje jo tampoc se res d'aixo i m'intriga!
Les nenes ahir em van enviar un sms dient-me que actualitzarien el blog i que mires el que havien fet, pero jo estava a Virginia Beach, per tant fins ara no ho he pogut mira... i m'intrigava!
Dir que mola molt aixo que vau anar al parc d'atraccions i a la platja!
Fins dema nenes maques!

Nona

Clara ha dit...

Annaaaa! nenaa! com estas??

Aixi k un amiguet eee! ^^ ja m'eplicaras! :)

Jo encara no c molt b com va aixo, pero buenu.. XD ja anire explorant! XD!

Aix.. se't troba a faltar eee nenaa!
Quan tornis m'ho has d'exlicar tot ee! ;)

Buenu wapii! passat-ho molt b val? i pensa molt en mi! jeje! es bromaa! tira moltes footos, i aixo, k disfrutis ee!

T'estimo moltiisssim!

Muaaaaaaaaaaaaaa!*


La teva cosinetaaa estimada! ^^
Clara.